יום חמישי, 30 בינואר 2014

להיות איתה פרק 10 הצצה

להיות איתה פרק 10 הצצה

להיות איתה פרק 10 הצצה. האם אמרתם סדרה גאונית? כן יש בה מן הגאונות , בעיקר בגלל שהיא הצליחה לדחוף השקפות עולם ודיעות של היוצר שלה. בואו נתחיל מההתחלה. תחילה עמוס וונסה שיצאו כבר תשע שנים ביחד (והוא לא חשב אפילו לבדוק את הקשר שלהם בזמן הזה) הלכו למסעדה הכי יוקרתית בתל אביב כדי לחגוג תשע שנים של חברות. באותה מסעדה ישבה נועה. היא באה לשם עם חברותיה כדי לשפוך את יגונה על כך שהיא איבדה את אהוב ליבה האמריקאי. עמוס נכנס לשירותי הגברים ושם ראה את נועה. שם הוא גם נדלק עליה במיוחד אחרי שהיא הציעה לו לאכול את מרק הארטישוק. להיות איתה פרק 10 הצצה.
להיות איתה פרק 10 הצצה. באמצע הארוחה, וונסה החליטה לקום, לשלוף טבעת ולהציע נישואין לעמוס לפני כולם. אבל עמוס בדיוק החליף מבטים עם נועה שאותצה הכירק בשירותים. הוא שמע איזה משהו על נישואין ולחרדתו גילה שהשאלה מופנית אליו. הוא מיהר לזחול כמעט כולו אל מתחת לשולחן ומשם הוא ענה לוונסה שהוא לא מוכן עדיין. וונסה נעלבה ובאה ללכת אבל אז עמוס ביקש ממנה לשלם את החשבון. הו אז היא התפרצה עליו עוד יותר על הפושטאק הזה וזרקה עליו את מרק הארטישוק שלו. לאחר מכן הוא יצא מהמסעדה כדי לתפוס מונית אבל במקום זה נועה תפסה אותו. היא והחבורה העליזה שלה כשצביקה בראשה (מה הוא עושה עם חבורת הילדות האלה בכלל?) להיות איתה פרק 10 הצצה.

להיות איתה פרק 10 הצצה. נועה הציעה לעמוס לקחת אותו הביתה. הוא הסכים אבל היא לקחה אותו במקום זאת למגדלי עזריאלי כדי שיעזור לה להרוס את הפוסטר הענק שלה שהיא לא אהבה. הם הרסו את הפוסטר ואז המשיכו למסיבה כאילו כלום לא קרה. אבל צביקה לא היה מרוצה משום מה מהעניין של נועה בעמוס (עד היום לא ברור למה). לכן הוא החליט להגיד לעמוס שנועה רוצה שהוא ילך כיוון שזהו היא שיחקה מספיק. עמוס נעלב מזלזול כזה והלך מהמקום. להיות איתה פרק 10 הצצה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה