יום שלישי, 21 בינואר 2014

להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה. בפרקים הקודמים של הסדרה עמוס הפסיק לדבר עם נועה אחרי שהוא תפס אותה עם גבר אחר בביתה. עמוס נפגע ממנה ואפילו החליט למחוק את המספר שלה כדי לא להתפתה ולחייג אליה. הוא בילה את כל השבוע עם וונסה. אחרי כשבוע אמו של עמוס ראתה בטלוויזיה שנועה נפלה במדרגות במהלך צילומים ושברה את רגלה. אבל עמוס לא רצה אפילו לשמוע על כך. בינתיים נועה נשארה בביתה עם הבחור החדש, החברות והמנהל שלה. הם ניסו לשמח אותה והמנהל ניסה לשכנע אותה להצטלם לאודישן. החבר החדש שלה הפתיע אותה בזוג כרטיסים לחו"ל ולא היה מוכן לשמוע סירוב. באותו הרגע נועה הבינה שהוא לא בשבילה והתחילה להתגעגע לעמוס. להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה.

להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה. עמוס החליט להיפגש עם וונסה כדי ללבן את היחסים ביניהם. הם יצאו ביחד אל המסעדה האהובה של עמוס. וונסה הייתה נחושה להחזיר אותו אליה ועשתה הכל כדי לפייס אותו. היא הייתה זו שהציעה ללכת למסעדה ההיא. עמוס היה מרוצה מהמפגש שלהם. הם דיברו כמו פעם ונזכרו בימים הטובים שלהם ביחד. עמוס ביקש מוונסה שתחזור להיות הוונסה של פעם, זו שהייתה מוכנה לעשות עבורו דברים ולא חשבה רק על עצמה. אחרי הארוחה שלהם וונסה קמה פעם נוספת ושוב הוציאה טבעת. עמוס עצר בעדה והיא התאכזבה. אבל אז גם הוא קם והוציא טבעת לה והציע לה להתחתן איתו. להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה.

להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה. וונסה ועמוס התארסו אבל באותו הלילה נועה התקשרה אליו וביקשה שהוא יבוא אליה. הוא לא רצה לעשות את זה אבל בסוף השתכנע. הוא הגיע אליה, הם דיברו. הוא הלך אבל שוב חזר. הוא נישק אותה ונשאר לבלות איתה את שארית הלילה. הוא הבין שהוא לא רוצה להתחתן עם וונסה. להיות איתה פרק 9 לצפייה ישירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה