יום רביעי, 29 בינואר 2014

להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה

להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה

להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה. בואו נתחיל מההתחלה. עמוס הוא בנו של אופה מבת ים. הוא עובד יחד עם אביו במאפייה ויוצא זה תשע שנים עם וונסה. נועה הולנדר היא דוגמנית ישראלית ובינלאומית מוכרת. היא בתו של המליארדר הולנדר. עכשיו היא חזרה לארץ אחרי שנפרדה מבן זוגה האמריקאי. יום אחד דרכיהם של נועה ועמוס הצטלבו כאשר עמוס הגיע עם וונסה למסעדה בה ישבה גם נועה. וונסה הפתיעה את עמוס בהצעת נישואין אבל עמוס שהבחין בנועה בשולחן הסמוך סירב לה. לאחר מכן עמוס יצא מהמסעדה כדי לתפוס מונית הביתה כאשר נועה עברה עם הפמליה שלה לידו ואספה אותו איתה ללילה של השתוללות בעיר. כך התחיל סיפור האהבה שלהם. להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה.

להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה. בסופו של אותו לילה האמרגן של נועה החליט להפתר מעמוס והוא אמר לו שנועה רק משחקת וזורקת. עמוס נפגע ובאמת עזב את המקום. אבל נועה לא הייתה מוכנה לוותר בקלות כזו והיא הזמינה את עמוס יום למחרת אליה לאחוזה. הוא הגיע לשם ונתלה באוויר על מתקן באנג'י שהפסיק לפעול. לאחר מכן נועה הזמינה אותו לבוא איתה ללונדון והוא הסכים. הם בילו כמה ימים נפלאים בלונדון ונועה הזמינה את עצמה לארוחה אצל הוריו של עמוס. בארוחה בגלל ההתפרצות של וונסה, נועה גילתה שעמוס שיקר לה לגבי מקום מגוריו והיא ביקשה ממנו לקחת אותה הביתה. להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה.

להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה. הוא לקח אותה הביתה וגילה שהיא מבלה שם עם גבר אחר. הוא לקח את זה קשה ובמשך שבוע שלם הם לא דיברו. הוא יצא עם וונסה באוות שבוע והציע לה נישואין. באותו ערב נועה התקשרה אליו לראשונה וביקשה שיבוא אחרי שהיא שברה את רגלה. עמוס לא רצה ללכת בהתחלה אבל היא התעקשה אז הוא הגיע אליה. הם העבירו לילה שלם ביחד בפעם הראשונה ועמוס הבין שהוא אוהב אותה. הוא נפרד מוונסה והוא ונועה הפכו לזוג יונים עד שוונסה עשתה תחבולה וגרמה להם שוב להפרד. להיות איתה פרק סיום העונה הדלפה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה