יום שני, 6 בינואר 2014

להיות איתה פרק 9 הצצה

להיות איתה פרק 9 הצצה

בפרקים הקודמים של הסדרה להיות איתה פרק הצצה. נועה ועמוס נפרדו בתו צורם כאשר הוא הסיע אותה לביתה אחרי ארוחת השישי שנהרסה לחלוטין בזכות וונסה. עמוס ניסה לדבר עם נועה ולהסביר לה שהוא ייפה את המציאות כדי למצוא חן בעיניה יותר כיוון שהוא לא היה בטוח שהיא תתייחס אליו כך אם תגלה את האמת. אבל נועה לא השתכנעה מדבריו של עמוס. היא נכנסה לביתה וביקשה מעמוס לעזוב אותה לנפשה. היא אמרה לו שהיא תתקשר אליו כשתהיה מוכנה. אבל עמוס חזר על עקבותיו וכשהיא פתחה את הדלת שוב הוא גילה שהיא נמצאת שם עם גבר נוסף. להיות איתה פרק 9 הצצה.



עמוס הלך מביתה של נועה כשהוא פגוע ממנה. להיות איתה פרק 9 הצצה. הוא חזר לביתו וסיפר למשפחתו על מה שקרה באותו לילה. כשבוע לאחר מכן הוא עדיין לא דיבר איתה. אמו של עמוס ראתה בטלוויזיה שנועה נפלה ושברה את הרגל. היא ביקשה מעמוס שיתקשר אליה אבל הוא לא היה מוכן לעשות זאת. באותו הערב וונסה הגיעה אל ביתו של עמוס. הוריו לא הבינו מה היא עושה שם אבל עמוס הסביר להם שהוא הזמין אותה. הם יצאו למסעדה כדי לדבר על היחסים ביניהם. וונסה הביאה את עמוס למסעדה האהובה עליו. הם דיברו על העבר שלהם ועל איך שהכל היה בהתחלה. עמוס ביקש ממנה שהיא תחזור להיות הוונסה של פעם. פתאום וונסה קמה והוציאה שוב את הטבעת מול כולם תוך כדי שירה. עמוס לא האמין למראה עיניו והוא שוב סירב לה. להיות איתה פרק 9 הצצה.


להיות איתה פרק 9 הצצה. וונסה כמעט התחילה לבכות אבל אז עמוס קם גם כן ואמר לה שהוא לא יכול לענות לה בחיוב כיוון שהוא רוצה שהיא תענה לו. אז הוא הוציא טבעת וונסה ענתה בחיוב כמובן. לאחר מכן הם עזבו את המסעדה. וונסה רצתה להעיר את הוריו של עמוס כדי לבשר להם על החתונה אך עמנוס ביקש ממנה לעשות זאת למחרת. הוא חזר לביתו והלך לישון ואז צלצל הנייד. הוא ענה לנייד ונועה הייתה בקו השני. להיות איתה פרק9 הצצה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה