יום שני, 2 בדצמבר 2013

להיות איתה פרק 4 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 4 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 4 לצפייה ישירה. הסדרה המצחיקה והשנונה של אסי עזר סוף סוף עולה לאוויר. אחרי הרבה מאוד זמן שחיכינו לסדרה הזאת. אנחנו סוף סוף יכולים לראות על מה היייתה כל המהומה. והמהומה הזאת הייתה מוצדקת. באמת, הסדרה הזאת מצחיקה ושנונה ממש כמו שסיפרו לנו. אסי עזר עשה עבורינו סדרה נעימה שאפשר לנוח איתה אחרי יום ארוך שלח עבודה. היא לא חכמה במיוחד ולא מתיימרת להיות כזאת. אבל היא כן מעבירה את הזמן וכן נעימה לעין, ואולי מתישהו גם נמצא בה ציטוטים ששווה לזכור ולהשתמש בהם בשעת הצורך.

לחצו כאן כדי לצפות בלהיות איתה פרק 4. בפרק הראשון של הסדרה, עמוס יוצא עם חברתו מזה תשע שנים למסעדה. שמה של חברתו הוא וונסה. וונסה היא בחורה טובה ומצחיקה. היא תזזיתית מאוד ופשוטה. וונסה בשלה כבר לחתונה ועמוס יודע זאת. הוא מביםן שהוא כבר צריך להציע לה נישואין אבל הוא לא בטוח שהוא עצמו מוכן לכך. במלוא תשע שנים לזוגיות שלהם, וונסה מתעקשת לצאת למסעדה יוקרתית. עמוס וונסה מגיעים למסעדה וכשהם מתיישבים בשולחן, עמוס קולט בזווית העין את נועה הולנדר. במהלך הארוחה וונסה מחליטה לעשות מעשה והיא מציעה נישואין לעמוס. עמוס מסרב ברגע האמת.

לצפייה ישירה בלהיות איתה פרק 4 לחצו כאן. וונסה משתגעת מהסירוב של עמוס. היא מתחילה להשתולל ושופכת עליו את המרק שהזמינה מקודם. לאחר שהיא מסיימת את הסצנה שלה, וונסה יוצאת בסערה מהמסעדה ומשאירה את עמוס לבדו. נועה וחבורתה רואים את כל המתרחש, ונועה קוראת לעמוס ההמום להצטרף אליהם לשולחן. עמוס מצטרף אליהם ולאחר מכן הם יוצאים לסיבוב לילי בעיר הגדולה. הם משתוללים בעיר עם הרבה אלכוהול. הם מטפסים על קירות סנפלינג ועוברים מבר לבר. בסופו של הערב, עמוס מבין שהפלרטוטים של נועה הם רק משחק והוא עוזב אותה ואת חבריה ו7חוזר הביתה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה