יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

להיות איתה פרק 5

להיות איתה פרק 5

להיות איתה פרק 5 היא אחת הסדרות הראשונות שיצר אסי עזר. על הסדרה הזו התחילו לדבר כבר מזמן. אולי דווקא בגלל כל הבאז שהסדרה הזאת עוררה, כשהיא הייתה אמורה לעלות לאוויר כבר ב-21.11 אך עלתה רק שבוע אחרי כן, היא גררה אליה עוד צופים שאחרת היו נמנעים מהסדרה. אמנם הם הגיעו בגלל הבאז, אבל הם נשארו בגלל השנינות של הבמאי והמשחק הטוב של השחקנים. רותם סלע משחקת בלהיות איתה פרק 5 את אחד התפקידים הראשיים והיא עושה זאת בצורה מאוד אמינה. רותם התגלתה כאחת ההצלחות של הסדרה הזו.


עמוס מסתבך
בפרק של להיות איתה פרק 5 נועה ועמוס מבלים את זמנם בלונדון, אחרי שנועה הייתה בפגישה שהייתה אמורה לשנות את עתידה המקצועי. עמוס לא הגיע לפגישה הזו. הוא יצא מהמלון לטיול אך הוא לא ידע את הדרך חזרה. עמוס שוטט ברחובות במשך כשעה עד שהוא נתקל בישראלי. הוא סיפר לו שהוא מחפש את המלון שבו הוא ונועה מתארחים והישראלי ביקש ממנו שבתמורה הוא יכיר לו את נועה כיוון שהוא מעריץ שרוף שלה. עמוס הסכים לעשות זאת אך הוא לא ידע שהוא הולך לגרום לכל כך הרבה בעיות בעושו כך. עמוס הביא את הבחור אל נועה והוא הרס לחלוטין את הפגישה שלה. מה קרה בין נועה לעמוס כתוצאה מכך תוכלו לראות בלהיות איתה פרק 5.

נועה מתאהבת
להיות איתה פרק 5 מביאה לכם את המפגש הרומנטי הראשון האמיתי בין עמוס לנועה. הם נשארים במלון ועמוס מנסה לנחם את נועה על הפגישה שנהרסה. הוא מתחנן ממנה שהיא תסלח לו אבל היא אומרת לו שהיא לא כועסת. נועה מזמינה יין כדי להרגע קצת והיא ועמוס שותים כוס אחר כוס אחר כוס. הם לא שמים לב עד שהם משתכרים לחלוטין ובמיוחד נועה. נועה מתחילה לנשק את עמוס אבל הוא דוחף אותה מעליו ואומר לה שהוא לא רוצה שזה יהיה ככה. הם יושבים ומדברים המון ונועה מרגישה מאוד נינוחה ליד עמוס. היא מספרת לו על החיים שלה והוא על שלו. כל זה בלהיות איתה פרק5.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה