יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה

להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה

בפרקים הקודמים, לאט לאט, נועה ועמוס התחילו להתקרב האחת אל השני. הם התחילו את ההיכרות שלהם בצורה לא טובה כל כך. כל זה קרה לפני להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה. בפרק הראשון, עמוס יצא עם וונסה, חברתו זה תשע שנים, לדייט רומנטי במסעדה יוקרתית. הם יצאו לחגוג תשע שנים של זוגיות. עמוס יגדע שוונסה מחכה להצעת נישואין אבל הוא לא היה בטוח שהוא עדיין אוהב אותה או שהוא נשאר איתה רק בגלל ההרגל. הם הגיעו למסעדה ועמוס שם לב לבחורה שישבה בשולחן לידם. הוא זיהה אותה בתור הדוגמנית המפורסמת מהעיתונים. בזמן שהוא וונסה חיכו לאוכל, וונסה קמה בפתאומיות והציעה לעמוס נישואין במפתיע. עמוס לא היה מוכן לזה ודעתו הוסחה על ידי נועה וברגע השיא הוא ענה להצעה של וונסה בשלילה. להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה.


עמוס פוגש את נועה
וונסה התחילה להשתולל ועזבה את המקום. נועה וחבורתה, ראו את כל מה שקרה שם ונועה הזמינה את עמוס להצטרף אליהם לשולחן. להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה. משם עמוס המשיך עם נועה וחבורתה אל רחובות תל אביב והם בילו את הלילה בצורה הכי טובה שאפשר. הם שתו המון, נכנסו למסיבות, ציירו גרפיטי ובכל הזמן הזה, עמוס שם לב לכך שנועה מפלרטטת איתו. בסוף הערב עמוס הבין שמבחינתה של נועה זה רק משחק. הוא נעלב ועזב את נועה והחבורה. להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה. נועה הבינה שהיא מפסידה פה משהו והיא שלחה את הסוכן שלה להביא את עמוס אליה לפגישה. אחרי התלבטות קצרה, עמוס הסכים להצעה של נועה והגיע אליה.

לונדון כן מחכה להם
להפתעתו של עמוס, נועה הציעה לו להצטרף אליה לטיסה עסקית ללונדון. עמוס לא היה אף פעם בחו"ל והוא הסכים לטוס איתה. להיות איתה הצצה לפרק 6 לצפייה ישירה. עמוס הצטרף אליה לטיסה אבל הוא חש בחרדה עצומה ולכן הוא החליט לקחת כדור כדי לישון במהלך כל הטיסה. כשהוא התעורר הוא מצא את עצמו בבית המלון ונועה כבר לא הייתה שם. הוא הבין שנועה הלכה לפגישה שלה והוא יצא כדי לחפש אותה. להיות איתה להצצה לפרק 6 לצפייה ישירה. עמוס הלך לאיבוד ובדרך הוא פגש ישראלי שטייל בלונדון גם כן. הוא ביקש ממנו עזרה והישראלי ששמע שהוא מחפש את נועה הולנדר ביקש לראות אותה גם כיוון שהוא מעריץ שלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה