יום שני, 16 בדצמבר 2013

להיות איתה פרקים מלאים

להיות איתה פרקים מלאים

להיות איתה פרקים מלאים לצפייה ישירה. סדרת הטלוויזיה המיוחדת הזו הירא פרי המצאתו של אסי עזר. אסי עזר היה מוכר לנו עד עכשיו כמנחה תכניות מצחיק ושדנון. אנחנו מאוד אוהבים לראות אותו בתכנית הריאליטי הכוכב הבא. אסי הוא המנחה של התכנית והוא עושה את זה בצורה יוצאת מן הכלל. אסי מצחיק לא רק אותנו אלא גם את המתמודדים וגורם להם להרגיש הכי טוב שרק אפשר. בקיצור, אסי גונב את ההצגה לחלוטין בתכנית הזו וזה ממש לא קל לגנוב את ההצגה מצביקה הדר שהנחה את התכנית המקורית, כוכב נולד ולרני רהב שהוא אחד היחצנים הכי מוחצנים בטלוויזיה או ממוקי בעל האישיות הכובשת.

איך שיר נולד
לחצו כאן כדי לצפות בפרקים המלאים של להיות איתה. מה שהרבה אנשים לא ידעו עד עכשיו זה שאסי הוא לא רק מנחה מעולה אלא שהוא גם במאי ומפיק מדהים. לפני כמה שנים, כשאף אחד לא שם לב, נולד בראשו של אסי רעיון לסדרת טלוויזיה קומית על אהבה בלתי אפשרית. הרעיון הזה הבשיל במשך כמה שנים במוחו של אסי ולבסוף, בייסורים רבים הוא נולד אל העולם. אסי בעצמו קורא לו "הבייבי שלי". העלילה היא די בנאלית ממבט ראשון. זוג צעירים מתאהבים, היא עשירה והוא עני והוריהם לא רוצים שהאהבה הזו תתפתח.

הייחוד של הסדרה
להיות איתה פרקים מלאים לחצו כאן לצפייה ישירה. אבל מאחורי הבאנאליות הזו מסתתרים כמה דברים מאוד מקוריים ששייכים במיוחד לאסי. לדוגמא, חוש ההומור שלו. הסדרה של אסי יצאה שנונה ומצחיקה במיוחד כשהיא מורדת בהכל המוסכמות וכך הוא גם אסי בעצמו. בנוסף, אסי הכניס כמה שינויים בסיפור הקלאסי, כגון היותה של הבחורה עשירה והבחור עני. לרוב אנחנו רגילים להיפך. בנוסף אסי הכניס לסדרה את החיים העכשווים. נועה ועמוס מתאהבים ומיד ממשים את האהבה שלהם כפי שקורה הרבה היום. הדמויות של אסי לא מזוייפות אלא אותנטיות ואמיתיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה