יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

להיות איתה הצצה לפרק 8

להיות איתה הצצה לפרק 8

להיות איתה הצצה לפרק 8. בפרקים הקודמים של להיות איתה, עמוס נתקל בנועה בטעות בשירותים אחרי שהוא הגיע עם ונסה למסעדה יוקרתית כדי לחגוג את תשע שנות הזוגיות שלהם. עמוס היה בשירותים וכשיצא ראה את נועה עומדת בשרותי הגברים. לאחר מכן הוא יצא אל ונסה והם הזמינו אוכל. הוא הזמין מרק ארטישוק בהמלצתה של ניעה הולנדר. פתאום וונסה קמה, לקחה את כוס השמפניה שלה והכריזה על כך שהיא רוצה להגיד משהו לבן זוגה מול כל קהל הסועדים. היא הוציאה טבעת והציעה לו נישואין. כולם ראו את זה וגם נועה. להיות איתה פרק 8 הצצה.

עמוס ענה בשלילה על ההצעה שלה וונסה נעלבה ועזבה את המקום, לא לפני שהיא שפכה עליו את המרק שהוא הזמין בהמלצתה של נועה. עמוס נותר לבדו ומסריח. להיות איתה הצצה לפרק 8. הוא יצא החוצה והתקשר אל אחיו שיבוא לאסוף אותו אבל אחיו הודיע לו שיש לו עניינים אחרים והוא לא יכול לבוא אליו עכשיו. הוא התחיל ללכת במטרה לתפוס מונית כשלפתע עצרה לידו מכונית וממנה הציצה נועה הולנדר. היא הציעה לו טרמפ אבל הוא סירב בנימוס. נועה לא התייאשה ולאחר כמה מטרים עצרה את הרכב וגררה אותו לתוכו. לאחר מכן הם נסעו אל שלט החוצות שבו היא הופיע כדי לצייר עליו שפם. להיות איתה הצצה לפרק 8.

הם עשו סנפלינג אל שלט החוצות. להיות איתה הצצה לפרק 8. כשעמוס שאל את אחת החברות של נועה למה הם עושים את זה אז היא אמרה לו שנועה לא אוהבת את התמונה הזו ולכן היא החליטה להשחית אותה כדי שישימו תמונה אחרת. הם עשו את הסנפלינג הזה וציירו על התמונה של נועה שפם וכו'. לאחר מכן הם חזרו אל הרכב ונועה הציעה ללכת אל מועדון האופרה. הם הגיעו לשם והתחילו לרקוד. הם רקדו ורקדו ואזס הם עזבו את המקום כדי לדבר. שם עמוס הבין שהוא מאוד נמשך אל נועה וניסה לנשק אותה. להיות איתה הצצה לפרק 8.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה