יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה הולך להיות אחד הפרקים היותר מצחיקים של הסדרה. אחרי שבפרק הקודם וונסה הגיעה לארוחת השישי שארגנו בני משפחתו של עמוס לכבוד נועה הולנדר, בתור אורחת לא צפוייה ולא מוזמנת והתחילה לשפוך את כל הסודות ואת כל השקרים של המשפחה. עכשיו בני המשפחה ניצבים מול נועה גלויים מתמיד והם הקפידו כל כך על השקרים עד שלרגע לא חשבו מה יקרה אם השקרים שלהם יתגלו. בני המשפחה של עמוס המומים ונועה המומה איתם. הם לא יודעים מה לעשות ו7איך לצאת מהמצב המביך הזה ואילו וונסה מרגישה שהיא ניצחה במערכה הזו. להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה.



מה שוונסה לא יודעת עדיין, זה שהיא חפרה לעצמה בור אפילו יותר עמוק ממה שהיה לה לפני כן. להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה אם היא הייתה פועלת אחרת אז אולי היא הייתה יכגולה להישאר ידידה של עמוס לאורך הזמן. אם וונסה הייתה עושה את זה אז היה לה יותר סיכויי להחזיר את עמוס ממה שיש לה עכשיו. עכשיו לא רק עמוס כועס עליה אלא כל בני המשפחה שלו. ומה שוונסה הייתה צריכה לדעת זה שלבני המשפחה של עמוס יש השפעה מאוד חזקה עליו. וונסה עשתה בעיה אמיתית עבור עמוס והמשפחה שלו. היא הראתה לנועה שהם שקרנים ועכשיו עמוס חושש שנועה לא תקבל אותם. אבל להפתעתו נועה דווקא מתייחסת לזה בסלחנות והיא מצליחה להחזיר את הארוחהב למסולל שממנוט היא נקטעה להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה.

וונסה לא יודעת מה לעשות עם עצמה עכשיו. כבר לא נותנים לה לדבר כיוון שמבינים לאן זה יכול להוביל והיא נאלצת להודות שהיא בזבזה את כל הנשקים שהיו ברשותה. להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה. עמוס מתפאל מנועה ומתאהב בה עודש יותר כשהוא רואה שהיא מרגישה בנוח עם המשפחה שלו. גם נועה לא נשארת אדישה. היא נורא שמחה שהחומות בינה לבין בני המשפחה של עמוס נפלו. להיות איתה פרק 6 לצפייה ישירה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה