יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה

אחת הסדרות המקוריות של אסי עזר שהתגלה כאדם מוכשר משכמו ומעלה. הוא כתב את הטסריט לסדרה המרתקת והחכמה הזו, מלאת חוש ההומור וטוב טעם. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה. זהו סיפור אהבה נוגע לב. אמיתי ומוחשי עד כמה שרק אפשר. זה היה יכול לקרות לכל אחד ואולי בגלל זה כולנו כמהים כל כך לכל פרק שיוצא לסדרה הגאונית הזו. עמוס הוא בחור צעיר שמגיע ממשפחה דלת אמצעים. אביו עובד כפיים במאפייה שבבעלותו וכל בני הבית עובדים יחד איתו. גם עמוס עובד שם. הוא עדיין גר עם ההורים. בפרק הראשון של העונה הוא היה במערכת יחסים עם ונסה כתשע שנים ושבועיים. הם יצאו ביחד למסעדה כדי לחגוג את תשע השנים שלהם ביחד אבל אז וונסה הוציאה טבעת והציעה לעמוטס נישואין. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה. וונסה הוציאה טבעת והציעה לעמוס נישואין בפני כל האנשים במסעדה היוקרתית שהם היו בה. אבל עמוס שראה את נועה לפני כן בשירותים, הבין באותו הרגע שהוא לא אוהב את ונסה המסכנה אלא שהוא מאוהב לחלוטין בנועה הולנדר. שהיא לא רק יפה ועשירה אלא גם חכמה וטובת לב ויודעת לפתור תשבצים, מה שיעזור להם מאוד לעת זיקנה. כשוונסה הציעה לו נישואין, הוא בצער רב היה צריך לסרב לה. לאחר מכן ונסה השתוללה ושפכה עליו את מרק הארטישוק שהוא הזמין בהמלצתה של נועה. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה. עמוס סירב להצעת הנישואיןם של ונסה וחטף את מנת מרק הארטישוק שלו לתוך הפנים. לאחר מכן ונסה עזבה את המקום והוא נאלץ לשלם את החשבון לבד והיא אפילו לא התחלקה איתו. הוא יצא מהמסעדה לתפוס מונית, אחרי שאחיו לא יכל לאסוף אותו. לאחר מכן המכונית של נועה עצרה לידו ונועה הזמינה אותו להצטרף אליהם. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה