יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

להיות איתה הצצה לפרק 7

להיות איתה הצצה לפרק 7

להיות איתה היא הסדרה החדשה של אסי עזר, מנחה תכנית הטלוויזיה האהובה הכוכב הבא. עכשיעו הוא גם כותב תסריטים לסדרות. להיות איתה הצצה לפרק 7, היא סדרה רומנטית אשר מספרת את סיפורם של עמוס ונועה. עמוס הוא בחור פשוט מבת ים. הוא עובד במאפייה של אביו והוא העביר את רוב החיים שלו בבת ים. בתחילת הסדרה, עמוס היה במערכת יחסים במשך תשע שנים עם השכנה שלו בשם וונסה. הם גדלו ביחד ועכשיו כולם לחצו עליהם להתחתן. כשעמוס וונסה הגיעו למסעדה יוקרתית כדי לחגוג תשע שנים של זוגיות, היא הפתיעה אותו והציעה לו נישואין. עמוס הפתיע אותה בחזרה וסירב. להיות איתה הצצה לפרק 7.


באותה מסעדה, עמוס ראה את נועה הולנדר לראשונה, פנים מול פנים. לפני כן הוא ראה את הדוגמנית היפיפיה רק בטלוויזיה. כשוונסה עזבה, נועה הזמינה את עמוס להצטרף אליה ואל חברותיה לשולחן. כך הם בהילו את הערב יחד עם נועה והחבורה שלה. במשך כל אותו ערב נועה פלירטטה עם עמוס ורק לקראת הבוקר הוא הבין שהיא משחקת בו. להיות איתה הצצה לפרק 7. עמוס עזב את המקום ושב הביתה. למחרת בבוקר האורחת הראשונה שלו הייתה דווקא וונסה. וונסה הציבה בפניו אולטאימטום, שאם הוא הוא לא יציע לה נישואין עד שמונה בערב היא תיעלם מחייו. להיות איתה הצצה לפרק 7.

להיות איתה הצצה לפרק 7. לאחר מכן הופיע בביתו של עמוס, הסוכן של נועה והציע לו לטוס עם נועה ללונדון לפגישת עסקים. עמוס הסכים, לאחר התלבטות קלה, והם טסו ביחד. זו הייתה הטיסה הראשונה של עמוס והוא היה בחרדה. לכן הוא החליט לקחת כדור שינה. הוא התעורר בבית המלון וראה שנועה כבר איננה. הוא החליט לצאת לחפש אותה וכמובן שהוא הלך לאיבוד. בדרך הוא פגש ישראלי שהראה לו את הדרך ובתמורה ביקש לפגוש את נועה הולנדר. להיות איתה הצצה לפרק 7.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה